Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
reflectionsze 2 hours ago
X-Men: Birinci Sınıf
Matthew Vaughn
19 Gönderi
ilk defa x men izledim kronolojik sırasiyla ilk filmi buymuş bence gayet güzeldi kimi efektler komik gelse de eski yapım olduğu için diyecek bir şey bulamıyorum film genel olarak gayet güzeldi ama kadın bedenini cinsel obje haline getiren o kadar…devamı
user profile picture
ultraviyole ya x-men serisinin ilk filmlerini çok izlemek istemiyorum ama seriye de başlamak istiyorum. ilk filmlerini izlemesem çok şey kaybeder miyim…devamı
1h Yanıtla like icon