A Knight of the Seven Kingdoms falan bitti o traşlarrr. House of Dragon özüne en iyi haline döndü. İnanılmaz bir sezon başlangıcı. Hemde 20 dakika değil dolu dolu bir saat. İşeme , sıçma ve kocaman dalga yok saf savaş var.…devamıA Knight of the Seven Kingdoms falan bitti o traşlarrr. House of Dragon özüne en iyi haline döndü. İnanılmaz bir sezon başlangıcı. Hemde 20 dakika değil dolu dolu bir saat. İşeme , sıçma ve kocaman dalga yok saf savaş var. 2. Sezonun komplesinden daha fazla keyif verdi.