Güzel tatlı bir romantik filmdi. Beklentisiz izlenebilir. Wes karakteri birqz ütopik. Yani bu kadar düşünceli romantik olamazsın. Gri bir tarafı yoktu. Ben Zoey severim ama burda yüzüne dolgu yaptırmış tanıyamadım biraz onun hüznü var. Genel olarak romantik komedi türünde izlenebilir.