10/10 Izabelle-Jill kardeşliği o kadar güzel ki kıskandım.. İnsanı imrendirecek şekilde güzel sahnelemişler. Ne yazık ki çok uzun sürmüyor hayatın güzelliği. Izzy, bir hastalık sebebiyle ölüyor ve Jill'in bundan sonraki hayatını görüyoruz. Kardeşine hâlâ ses kaydı atmayı bırakamayan Jill, telefonun…devamı