hayatımda izlediğim en saçma ve boş korku filmi diyebilirim. aslında korkuya dair nerdeyse hiçbir şey yoktu,filmin ana konusundan sapılmıştı yani sanki birkaç kişinin hayatını izledim gibi hissettim kendimi. sadece çocuğun yaşadıklarına üzüldüm diğer karakterlere anlam bile veremedim. hele o sondaki…devamı