Belki de severdim yeniden birini kendimi birazcık sevebilseydim Ama hep boktanım ilişkilerde Ve beni kendimle didiştiren ne? Son bi'kaç senedir bilincim ner'de? (Ner'de, ner'de, ner'de, ner'de?) Yalnız ve mutsuzum ne zamandır ama Öfke ve travma, acı ve drama Kimseyi kendimle…devamı