Spoiler içeriyor
Ben bu filmi izlerken böyle tutkulu bir film izleyeceğimi düşünmemiştim doğrusu nickin en bastan beri noahya aşık olması ve bunu dillendirememesi biraz üzücüydü ama bu bölümün mutlu bittiğini görmek beni sevindirdi noahnin babası öldüğünü görmek gercekten mutluluk verici bir olaydı…devamı