Yani çok kötü değil ama iyi de değildi. Tavsiye olarak çocuklara izletmeyin çünkü Bay ve Bayan Kılı hem pis hem de birbirlerine iyi davranmayan, iyi sözler söylemeyen bir çift. Hala dünyanın iyilik yapabilecek bir evren olduğunu düşünebilen çocuklar var ne…devamı