Film hakkında pek söz söylemeye gerek duymuyorum, sayılı güzel Türk filmlerinden biri ve ben oldukça beğendim. Ablamla beraber izledik, ablam izlerken ağladı. 😄 Sanırım kendisi fazla duygusal, bence film o kadar duygusal değildi. Bu filmde şu hoştu, çok ağır bir…devamı