Bilmiyorum bende mi sıkıntı var yoksa insanlarda mı biyografi de dm den yazmayın yazıyor, sıkıldım bakın normalde insanları tersleyen birisi değilim sevmem de böyle şeyleri ama dm den yazan kim olursa olsun direkt terslicem eğer ki anlamıyorsa engellicem, şu uygulamada…devamı