Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
bisilerbisiler 21 hours ago
Ben sakinlik insanıyım. Kargaşanın çok ötesindeki sakinliği seviyorum. Herkesin bildiği ve gittiği yerleri değil, kimsenin uğramadığı o tenhalığı seviyorum. Yalnız başıma kaldığım saatleri, insan sesinden uzak mekânları ve ayak izi olmayan kumsalları seviyorum. Vıcık vıcık ilişkileri değil; herkesin sınırını ve…devamı
user profile picture
mete.f1 Eh sen bensin?
21h Yanıtla like icon