gitme varlığın tutunduğum tek şeydi burada,,, kalbimdeki yarayı nasıl kaparım bilmiyorum,,, sanırım aşkı tatmış olmalıyım dudaklarında,,, onu da benden alırsan ne yaparım bilmiyorum,,, gündüzlerim gecelerime mi karışmış ,anlamak zor,,, bildiğim bir tek şey var bu duruma dair,,, gündüzün ve gecenin…devamı