eda000 2 hours ago Kaçık Astronot Liz W. Garcia 2 Gönderi Konu olarak ütopik olsa dq izlemesi keyifliydi. Keşke daha komik olsaydı. Komedisi azdı bence. Tom ve Emma uyumu iyiydi burda harcanmışlar.