2. Sezon harikaaaa bayıldım aşırı heyecanlıı ilerliyor. 8. Bölüm 🥲 Harika diyebileceğim bir diziydi oyunların hepsini ayrı ayrı sevdim.. Dövüş sahneleri muhteşemdi. Gidin izleyin pişman olmazsınız ✨✨ 9/10
“Ben sana aşık oldum Roman.” ❤️🔥 “Şu altı aylık anlaşma var ya? İptal, Nina. Neye karar verdiğimiz umrumda değil. Sen artık benimsin ve gitmene izin vermeyeceğim. Asla.” ❤️🔥
Mükemmel bir film. Aile ile izlenebilir, tek başınayken de izlenebilir. İnsanların içindeki iyiliği görmekte zorlandığınız, toplumdan soyutlandığınızı hissederseniz bu filme bir şans verin. Kan bağı olmadan aile olma üzerine. Merhamet dolu güzel bir film. ✨ Çok severek izledim 🤍 10/10
Konusu; Sempatik ruhunu gizleyen inatçı bir dedektif olan Do Hyun-jin, onu doğrudan Kim Soo-hyun'a götüren bir vaka üzerinde çalışır. Aradığı seri katil olduğuna inanan Do Hyun-jin, Kim Soo-hyun'un kimliğini ve geçmişini ayrıntılı olarak araştırır, ancak bulduğu şey onu başka bir…devamıKonusu; Sempatik ruhunu gizleyen inatçı bir dedektif olan Do Hyun-jin, onu doğrudan Kim Soo-hyun'a götüren bir vaka üzerinde çalışır. Aradığı seri katil olduğuna inanan Do Hyun-jin, Kim Soo-hyun'un kimliğini ve geçmişini ayrıntılı olarak araştırır, ancak bulduğu şey onu başka bir gerçeğe götürür.
Her bölümünü heyecanla izledim.
Oyuncuların birbirleriyle uyumuna bayıldım...
Keşke daha önce izleseydim dediğim dizilerden 🥲
Karakterleri ayrı ayrı sevdim.
9/10
Spoiler içeriyor
“Sen bana tetik çekiyorsun ama ben seni kahrolası on beş dakika boyunca bile soğukta bırakamıyorum. Şimdi söyle bana Mila, burada en çok kim umursuyor?” ❤️🔥 “Bazen sana bakmak acı veriyor.” ❤️🔥 Gözleri ruhuna açılan bir pencere gibiydi. Birdenbire, eğer ölürsem…devamı“Sen bana tetik çekiyorsun ama ben seni kahrolası on beş dakika boyunca bile soğukta bırakamıyorum.
Şimdi söyle bana Mila, burada en çok kim umursuyor?”
❤️🔥
“Bazen sana bakmak acı veriyor.”
❤️🔥
Gözleri ruhuna açılan bir pencere gibiydi.
Birdenbire, eğer ölürsem bunun o gözlerle bir ilgisi olacağını anladım. Nedense bana kabul edilebilir bir ölüm nedeni gibi geliyordu.
❤️🔥
“Bunu ne bok yemeye yaptın Mila? NEDEN?”
“Sen ölümsüz değilsin. Ölmeni istemedim.”
❤️🔥
“Aramızda biri ölecekse, o BEN olacağım.
Anladın mı?”
Anlamadım, o yüzden başımı iki yana salladım.
“Öyleyse senin için daha açık anlatayım,
Bensiz hayatta kalırsın yoluna devam edersin.
Bense senin ve tüm o lanet sarılarının olmadığı bir dünya hayal edemiyorum. Yani, ölürsen beni de götürürsün. Fedâkarlığın hiçbir şey ifade etmez, 𝙠𝙤𝙩𝙮𝙤𝙣𝙤𝙠. HİÇBİR ŞEY.”
-𝙠𝙤𝙩𝙮𝙤𝙣𝙤𝙠kedicik.
❤️🔥
“Bu işine yarayacak.”
“Neden?”
“Çünkü benimle eve geliyorsun.”
“Tutsağın olarak mı?”
“𝐊𝐚𝐫ı𝐦 𝐨𝐥𝐚𝐫𝐚𝐤.”
“Adeta yolumu kaybettim, olsun ne çıkar, belki siz bu yolda benimlesinizdir, beraber kaybolmuşuzdur.” ✨ “Lütfen bir kez daha 'sen' de bana, sürekli olmasın, istemem de sadece bir kez 'sen' de yeter.” ✨ Adımı da kaybettim; küçüldü, küçüldü ve 'senin' oldu…devamı“Adeta yolumu kaybettim, olsun ne çıkar, belki siz bu yolda benimlesinizdir, beraber kaybolmuşuzdur.”
✨
“Lütfen bir kez daha 'sen' de bana, sürekli olmasın, istemem de sadece bir kez 'sen' de yeter.”
✨
Adımı da kaybettim; küçüldü, küçüldü ve 'senin' oldu şimdi...
✨
“Sen beni bilmiyorsun Milena.”
✨