Beklentilerimi karşılamadı maalesef. Daha güzel sahneler daha beraber oldukları sahneler çekilebilirdi dizi çok yavaş ilerledi olaylar Bazı sahneleri sevdim güzeldi 6/10
-Sana zarar vermeyeceğim, sadece acını dindirmek istiyorum. +Acı dindirmeyi değil, yaratmayı sevdiğini sanıyordum. 🫀 “Çığlıklarının hastasıyız, 17 numara.” 🫀 “Keşke başka bir evrende tanışsaydık ve senden nefret etmeseydim.” “Keşke.” 🫀 “Bence sen zaten saf ateşsin, ayrıca bir ateş yakmana gerek…devamı-Sana zarar vermeyeceğim, sadece acını dindirmek istiyorum.
+Acı dindirmeyi değil, yaratmayı sevdiğini sanıyordum.
🫀
“Çığlıklarının hastasıyız, 17 numara.”
🫀
“Keşke başka bir evrende tanışsaydık ve senden nefret etmeseydim.”
“Keşke.”
🫀
“Bence sen zaten saf ateşsin, ayrıca bir ateş yakmana gerek yok, yanımda durduğunda ben de yanıyorum.”
“Kül olacağın günü iple çekiyorum o halde.”
“Belki birlikte kül oluruz.”
🫀
Asır Karahanlı, namıdiğer gamzeli katil...
🫀
Gözlerinde, gördüğü rüyanın hayali, keşkelerimizin hayal kırıklığı vardı.
❤️🩹 Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia. Adını gizleyeceğim Sen de bilme, Lavinia. ❤️🩹
Şiirle arası olmayan biri için fazla şiir gibi bakıyorsun...” -kartal 🪽 “Bazen sana da ağır geliyor mu?” “Bazen senin de kalbin atmıyor gibi hissettiğin oluyor mu? “Kalbinin atmadığını mı hissediyorsun? “Kalbi atan biri için fazla ölü hissediyorum,” “Lavin,” “Kalbin atıyor.”…devamıŞiirle arası olmayan biri için fazla şiir gibi bakıyorsun...”
-kartal
🪽
“Bazen sana da ağır geliyor mu?”
“Bazen senin de kalbin atmıyor gibi hissettiğin oluyor mu?
“Kalbinin atmadığını mı hissediyorsun?
“Kalbi atan biri için fazla ölü hissediyorum,”
“Lavin,”
“Kalbin atıyor.”
“Onun kalbi neden atmıyor?”
-lavin-kartal
🪽
seni tüm evrenlerde daima bekleyeceğimi bilmiyormuşsun gibi’
-kardelen
“bir kahraman gibi umutsuzca mı?” “bir kahraman gibi, ama umutla...” ✨ “hepsi her sevinçte ve kederde hatırlanacak derin acılar bıraktı yüreğimde. Sen bana kıskançlığa da kuşkuya da yer vermeyen aşkı öğrettin.” ✨ “her şeyi değiştirebilecek kadar güç buluyorum kendimde. ama…devamı“bir kahraman gibi umutsuzca mı?”
“bir kahraman gibi, ama umutla...”
✨
“hepsi her sevinçte ve kederde hatırlanacak derin acılar bıraktı yüreğimde. Sen bana kıskançlığa da kuşkuya da yer vermeyen aşkı öğrettin.”
✨
“her şeyi değiştirebilecek kadar güç buluyorum kendimde. ama ne yazık ki yaşım henüz yirmi bir ve çok yalnızım.”
✨
“Duygular, seller gibi akar ve bundan tarifsiz hüzünler doğar. Böyle değil mi bizim ortak acılarımız?”