İki yıl önce kitabını okumuştum çook beğenmiştim dizisi için pek bir ümidim yoktu açıkçası ama cidden emek verilmiş bir iş her karakteri bir yıldız canlandırması baya ilgimi çekti kitaptan bir tık daha uzatılsa da çok severek izledim kesinlikle tavsiyemdir. 5/5