Herkese önerdiğim ve safe place hissettiğim bir kitaptı. Bana göre aşırı saran ve güzel bir kitaptı. Özellikle Soner üzümlü kekim ya. Kitabı anlatmaya kelimeler bulamıyorum.
Genç oyuncuların olduğu bölümler gayet güzeldi ama büyümüş halleri gelince bana pek hitap etmedi. Sonu daha iyi olabilirdi gibi geldi bana son bölümde zamanım boşuna geçmiş gibiydi.
Gayet güzel ve saran bi seriydi iki kitap üç günde falan bitti. Kafa dağıtmak için güzel bir seri bence. Oyunun da olduğunu öğrenince onu da oynamaya başladım. Şuan yazarın başka kitabını okuyorum.