Hayatta yaşadığın her olay,her duygu ve hata seni sen yapan birer parçadır.Hiçbir duygu kalıcı değildir;hatalarını ve kendini her halinle kabul ettiğinde yüklerinden arınıp hafifleyeceksin🩵
Spoiler içeriyor
Bayıldım o kadar çok sevdim ki izlemekte geç kalmışım gibi hissediyorum sürükleyici ve akıcıydı başroldeki ikiliyi çok sevdim baya güzeldi iyi ki izledim😌🤍 Toplumun beş farklı erdeme dayalı gruba ayrıldığı bu düzende, hiçbir gruba sığmayan ve birden fazla yeteneği barındıran…devamıBayıldım o kadar çok sevdim ki izlemekte geç kalmışım gibi hissediyorum sürükleyici ve akıcıydı başroldeki ikiliyi çok sevdim baya güzeldi iyi ki izledim😌🤍
Toplumun beş farklı erdeme dayalı gruba ayrıldığı bu düzende, hiçbir gruba sığmayan ve birden fazla yeteneği barındıran "Uyumsuz" (Divergent) bireylerin düzene karşı verdiği hayatta kalma mücadelesini anlatır.
Bütün dertleri,tasaları bir kenara bıraktığımız;sadece huzura,sevgiye ve güzel haberlere yer açtığımız mis gibi bir hafta olsun.Hayatından neşe hiç eksilmesin🍀
Spoiler içeriyor
"Karanlığa ışık tut"✨ Genel olarak iyidi ama abartıldığı kadar yok köpeğe üzüldüm sonu üzdü tavsiye için teşekkür ederim İnsanlığı yok eden bir virüse bağışıklık kazanan bilim insanı Robert Neville'in, New York'ta hayatta kalan tek insan olarak gece avlanan mutantlara karşı…devamı"Karanlığa ışık tut"✨
Genel olarak iyidi ama abartıldığı
kadar yok köpeğe üzüldüm sonu üzdü
tavsiye için teşekkür ederim
İnsanlığı yok eden bir virüse bağışıklık kazanan bilim insanı Robert Neville'in, New York'ta hayatta kalan tek insan olarak gece avlanan mutantlara karşı verdiği mücadeleyi ve tedavi bulma çabasını anlatan post-apokaliptik bir bilimkurgu filmidir
Spoiler içeriyor
Doğanın içinde huzur verici flim🍃başlarken tereddüt ettim bi kaç yer hariç komikti bazı sahneler saçmaydı sonu şaşırtıcıydı öneri için teşekkürler Yıllardır hakkı yenen ve dikkat çekmeyen şirket çalışanı Linda ile zorba ve kibirli patronu Bradley’nin bir uçak kazası sonrası ıssız…devamıDoğanın içinde huzur verici flim🍃başlarken tereddüt ettim bi kaç yer hariç komikti bazı sahneler saçmaydı sonu şaşırtıcıydı öneri için teşekkürler
Yıllardır hakkı yenen ve dikkat çekmeyen şirket çalışanı Linda ile zorba ve kibirli patronu Bradley’nin bir uçak kazası sonrası ıssız bir adada mahsur kalmasını ve hayatta kalmak için güçlerini birleştirirken yaşadıkları absürt güç savaşını konu ediyor.