Yani o kadar kötü bir anlatım ki hiç beğenmedim asla akıcı değil 15 sayfada bir uyuduğum için kitap 2 yıldır bitmiyor. Mesela A kişisinin konuşmasından bahsederken bir anda A kişinin karısını ve karısının sevmediği insanları falan anlatmaya başlıyor yazar. Tam…devamı