çok yabancıladığım bir teması falan da yoktu ama ben sevdim seyrini, öyle aman aman gerçekten hiçbir yanı yoktu, tatlı tatlı izle bitir filmi sadece!! ++başrol Jennifer Lopez olunca da bitirecek olmakta ısrar edebilirsiniz birazcık <3
ben çok severek izliyodum, ortaokuldayken falan izlediğimi belli etmeye çekiniyodum insan içinde🌛🌜şimdi hiç çekinmiyorum da garipsemiyorum da, vurdulu kırdılı yapımlardan ne farkı var sonuçta, bunda yanlış sahneler bol bolsa eğer onlarda daha bol ve tek farkı da onların göze hitap…devamıben çok severek izliyodum, ortaokuldayken falan izlediğimi belli etmeye çekiniyodum insan içinde🌛🌜şimdi hiç çekinmiyorum da garipsemiyorum da, vurdulu kırdılı yapımlardan ne farkı var sonuçta, bunda yanlış sahneler bol bolsa eğer onlarda daha bol ve tek farkı da onların göze hitap ediyor olması sadece <3 saygılar 🦭