ben çok severek izliyodum, ortaokuldayken falan izlediğimi belli etmeye çekiniyodum insan içinde🌛🌜şimdi hiç çekinmiyorum da garipsemiyorum da, vurdulu kırdılı yapımlardan ne farkı var sonuçta, bunda yanlış sahneler bol bolsa eğer onlarda daha bol ve tek farkı da onların göze hitap…devamı