Bu film çok garipti ya izleyeli de baya oldu ama editi karşıma çıktı sonu fln deisikti bilmiyorum çok garipti Evt sadece çok garip olduğunu söylemek istedim
🔄 3 saat boyunca oturup sohbet ettik sonuç ne bilmiyorum ama iyi gelmiştir umarım 🔄 kargo gelince yaşanan neşe 🔄 son dakika gelen müşterilerin ben arabasını çizim 🔄 başım ağrıyor 🔄 kendime nasıl vakit ayıracağımı unuttum 🔄 kandırıldım (genel) 🔄…devamı🔄 3 saat boyunca oturup sohbet ettik sonuç ne bilmiyorum ama iyi gelmiştir umarım
🔄 kargo gelince yaşanan neşe
🔄 son dakika gelen müşterilerin ben arabasını çizim
🔄 başım ağrıyor
🔄 kendime nasıl vakit ayıracağımı unuttum
🔄 kandırıldım (genel)
🔄 kıyafetleri kabinde deneyin kimse sizin bi yerlerinizi görmek istemez bence
🔄 günde 0 öğün beslenmeye başladım sanırım
🔄 kot pantolon giymek zulümdür
🔄 bi şeylere karışan insanlardan nefret
🔄 bi şeyler yapmak istersin ama uykun vardır
🔄 bugün hapşırınca beyefendinin biri yaşattığını yaşa dedi... tamam edebiyatçı
🔄 dümdüz basic kıyafetler üretmek bu ülkede neden bu kadar zor
🔄 yarın cupcake günü
🔄 boşanma aşamasında çocuğun psikolojisi bozulmasın diye herkesin psikolojisinin bozulması
🔄 eskiden günde 4 film izlerken şimdi 4 günde bi film dahi izleyememek
🔄 yetişkinlik hayatına atılan adımların b*oktanlığı
🔄 bu ay neden herkesin doğum günü?!
🔄 ben bu psikolojiyi 2 günde bozmadım
🔄 kombinin güzel olduğu gün gelen özgüven
🔄 hayatımda radikal değişimler yapıyorum (odamın şeklini değiştirdim)
🔄 limonlu soda içmeyi özledim
🔄 bu aralar her şeyin bitterlisi güzel geliyor
🔄 hiç bu denli çok kitap okuyamadığım olmadı
🔄 turuncu ne kadar itici ve arada kalmış bi renk
🔄 cevabını bildiğim soruları belki cevap değişir diye sormak
🔄 ailen üzülür diye bi şey anlatamamak...
🔄 her şeyi içine atmak
🔄 kendini atacak yer bulamamak
🔄 ve uyumak
🔄 şaka yapıyorum uyuyamıyorum
🔄 ama size iyi geceler
senin gönlün meshur ve musahhardır, mazursun. sen gamın ne olduğunu hiç bilmedin, mazursun. ben sensiz bin gece kan yuttum, sen bir gece sensiz kalmadın, mazursun. A.Gazâli
Bana sesimi verin geri deniz tuzlu saçlarımı İlk ölümün sarsıntısını çatılmamış kaşlarımı Babam sandığım uçurtmamı gece saklambaçlarını Minderlerden çattığım o evimi geri verin Ağlamak yok artık koltuk arkalarında Annenin ağlatıcı güzelliği de albümlerde kaldı Karşı balkonlarda açan ilk sevdalar Yaşamak…devamıBana sesimi verin geri deniz tuzlu saçlarımı
İlk ölümün sarsıntısını çatılmamış kaşlarımı
Babam sandığım uçurtmamı gece saklambaçlarını
Minderlerden çattığım o evimi geri verin
Ağlamak yok artık koltuk arkalarında
Annenin ağlatıcı güzelliği de albümlerde kaldı
Karşı balkonlarda açan ilk sevdalar
Yaşamak soluk alıp verdikçe etine battı
Ölümlerle bile sarsamaz artık seni bu kent
Hüznün bile hüzün değil kaldı ki elindeki buket
Taranmaz artık akdeniz saçların bilinsin
Sen artık o kira dairesindeki çocuk değilsin
Yağ satarım, bal satarım
Usta öldü ben satarım
Ustanın ömrü sarıdır
Satsan ancak 15 liradır
●Bu filmde en çok hoşuma giden şey Tarık Akan'ın o muhteşem oyunculuğu oldu. Hem güldürdü hem üzdü ve gariban rolünü de diğer rolleri gibi o kadar iyi oynamıştı ki onun dışındaki her şey gölgede kaldı benim için. Bu arada Yıldız…devamı●Bu filmde en çok hoşuma giden şey Tarık Akan'ın o muhteşem oyunculuğu oldu. Hem güldürdü hem üzdü ve gariban rolünü de diğer rolleri gibi o kadar iyi oynamıştı ki onun dışındaki her şey gölgede kaldı benim için.
Bu arada Yıldız karakterinin babası rolünde oynayan İhsan Yüce'yi ilk defa zengin rolünde görmek çok ilginç geldi bana ve belki saçma ama hiç zengin rolüne uyduramadım kendisini, her anlamda. Adamın yürüyüşü bile fakirdi sanki :))
Bir şeyler daha söylemek istiyorum sanki filmle ilgili ama şu anda toparlayamıyorum pek. Klasik ve sıkıntılı yanları vardı bence ama yine de güzeldi, Tarık Akan'ın muhteşem oyunculuğu için izlenir kesinlikle.
"Merhaba, bana merhaba dedi" sahnesi unutulmayacak sahnelerden biri benim için :)
27 Haziran Cumartesi-2026
Hadi çiçek topla kaldılarsa Hadi topla bütün gülümsemelerini yalnız bir kâğıtta Dönüp eski günlere Bakalım ne kadar çocukluk kalmış olabilir Avcumuzda ha, ne dersin? Şansın o zaman bi' Tanrı gibi dolaştığı sokaktan Körebede, yeşil taçlı kızdan, karşı takımdaki solaktan Nisan…devamıHadi çiçek topla kaldılarsa
Hadi topla bütün gülümsemelerini yalnız bir kâğıtta
Dönüp eski günlere
Bakalım ne kadar çocukluk kalmış olabilir
Avcumuzda ha, ne dersin?
Şansın o zaman bi' Tanrı gibi dolaştığı sokaktan
Körebede, yeşil taçlı kızdan, karşı takımdaki solaktan
Nisan akşamının sokak lambasından
Annenin o sevecen tafrasından artık bakalım ne kaldı
Uykularım bulur seni
Uykum bi' düş bahçesinde bahar
Büyüdükçe zehirlenmişiz, her soluk kahır
Karamela sepeti
Çift mi tek mi yaşamak mı gerçektir aslında, yoksa ölmek mi?
Biz ki kefenler içinde debelenen ölümüz
Yamalı bir pantolon etmez hiçbir düş, kış önümüz
Sobanın odun türküsü rutubetli bi' giysi
Artık o kira dairesindeki çocuk bile değilsin
Yağ satarım, bal satarım
Usta öldü ben satarım
Ustanın ömrü sarıdır
Satsan ancak 15 liradır
Yapay zekanın gündelik hayatımıza bu kadar entegre olmuşken bu illetin ileride ihtilal yapıp bizi yönetebileceğini unutmamak lazım. Will Smith abimiz bu filme çok sağlam oynamış. 2004 yapıpımı bir film ancak ses efektleri görsel dizayn çağın çok ötesinde
aslında konusu baya klasik ama aksiyon gerilim filminde romantizmi işlemek zordur burda da onu çok iyi islemişler süresi gayet yerinde sıkmıyor kadro super otesi oyunculuklar eeehh iste az bucuk heat filmine benzetsemde bunun da özgün yerleri vardi hikayenin bazı yerleri…devamıaslında konusu baya klasik ama aksiyon gerilim filminde romantizmi işlemek zordur burda da onu çok iyi islemişler süresi gayet yerinde sıkmıyor kadro super otesi oyunculuklar eeehh iste az bucuk heat filmine benzetsemde bunun da özgün yerleri vardi hikayenin bazı yerleri izleyiciye bırakılmış sanırım yinede sevdim.