Aşırı keyifli bir dizi olmasıyla birlikte 3.sezonun neden çekildiğini anlamadığım bir yapım oldu. Olmasa da olurdu sanki çünkü ilk iki sezon daha oyun/rüya kafasında iken son sezon öbür dünya ve astral seyahat tarzı bir şeye dönüştü. Son sezon Usagi'ye aşırı…devamı