Ben çok beğendim diziyi GOT kadar olmasa da gayet güzeldi. 2.sezonu sabırsızlıkla bekliyorum. Ben kesinlikle siyahların tarafındayım. Tahtın gerçek sahibi Rhaenyra'ydı.
İlk filmden sonra beklentim pek yoktu açıkcası biraz sıkıcı başlamıştı ancak bu film beklentimin bayağı üstündeydi sesler olsun konunun işleyişi olsun akıcıydı.