Klişe film olmasa aslında iyi film olurmuş ama çok tahmin edilen bi senaryo aslında direk komedi filmi yapsaydınız keşke o zaman bence daha iyi bi film çıkardı oyuncular iyi ama filmi izlemek sabır istiyor,iyi seyirler.
1. Film neden çok daha iyi gibi duruyor ? Çünkü çıktığı sene pandemiye denk gelmişti ve sinemalar kapalıydı warnerbros hem sinemada hemde aynı anda hbomax'de vernesine rağmen 85 milyon gişe yapmış 2021'de 2. Film 2026 ve ımax için çekilmesine rağmen…devamı1. Film neden çok daha iyi gibi duruyor ? Çünkü çıktığı sene pandemiye denk gelmişti ve sinemalar kapalıydı warnerbros hem sinemada hemde aynı anda hbomax'de vernesine rağmen 85 milyon gişe yapmış 2021'de 2. Film 2026 ve ımax için çekilmesine rağmen yaptığı gişe 125 milyon dolar ve 2. Film bana göre daha iyi gibi olmasına rağmen resmen gişede çakılmış gibi geldi warnerbrosun batma nedenlerinden biride bu büyük beklentilerle çekilen filmlerin tutmaması 18 aralıkda dune part 3'de gişe de çakılırsa warnerbros için cidden tehlike çanları çalmaya başlıyacaktır ve rakibi avengers doomsday umarım dune 3 ve mortal kombat 3 gişede iyi işler çıkarabilir yoksa warnerbros ve onu satın almaya çalışan paramount işi zorlaşacak bence bunlar sonunda batacak netflix hem warnerbrosu hemde paramount satın alacak. 😅🤣🤣
Oyuncu seçimleri bence yerinde olmuş ama tarık akan ve kemal sunal sahneleri çok az filmi başarılı yapan dram dozunun yüksek olması meltem kaplan ise rol yapmamiş yaşamiş ama sonuç olarak bu bi biyografi ve filmin eksikleri yok diyemeyiz ama bu…devamıOyuncu seçimleri bence yerinde olmuş ama tarık akan ve kemal sunal sahneleri çok az filmi başarılı yapan dram dozunun yüksek olması meltem kaplan ise rol yapmamiş yaşamiş ama sonuç olarak bu bi biyografi ve filmin eksikleri yok diyemeyiz ama bu film izlenir ben çok beğendim umarım siz de izleyince beğenirsiniz iyi seyirler.
Spoiler içeriyor
Dizinin finalinin özeti : Homelander balon çıktı, Butcher bildiğin efsane ama bi son daha var işte o çok boktan ya valla sinir olmamanız elde değil , iyi seyirler.
Bu film cidden sinema için bi görsel şölen bu seriyi izlemeyen bile varmış inanılcak gibi değil ama var, neler kaçırdıklarını izlediklerin'de anlayacaklar film başladığı ve final sahnesine kadar hiç durmadı 4. Film 2029'da ertelenmez ise oda bu filmi ya büyük…devamıBu film cidden sinema için bi görsel şölen bu seriyi izlemeyen bile varmış inanılcak gibi değil ama var, neler kaçırdıklarını izlediklerin'de anlayacaklar film başladığı ve final sahnesine kadar hiç durmadı 4. Film 2029'da ertelenmez ise oda bu filmi ya büyük 4k bi tv veya varsa projeksiyon'da 200 veya 300 inç ekranda izleyin iyi seyirler.
Selam bu filmin başina gelenler hiç bi filmin başına gelmemiştir, ekim 2026'da sinemalara ve paramount +'da gösterilecekti ama yıllarca süren emek ve çaba çöpe gitmiş oldu, hackerlar filmi bir türlü bulup internette yayınlamaya başladı ilk başlarda yalan haber olarak duyrulmasına…devamıSelam bu filmin başina gelenler hiç bi filmin başına gelmemiştir, ekim 2026'da sinemalara ve paramount +'da gösterilecekti ama yıllarca süren emek ve çaba çöpe gitmiş oldu, hackerlar filmi bir türlü bulup internette yayınlamaya başladı ilk başlarda yalan haber olarak duyrulmasına rağmen internette ve torent sitelerinde boy gösterince iş işten geçmiş oldu emekleri boşa giden çalışanlar ise bi hata yüzünden emeklerinden oldu umarım bu film sinemalarda gösterime girer ve iyi bi gişe sağlar.
Disney ve pixar avatar filminin 3.Filmi haricinde rahat durmamış su samurlu versiyonunu çıkarmiş 🤣🤣🤣 animasyon çok eğlenceli,komik ve masalımsı, fanatik bi hayvan savunucunun başından gecenleri anlatıyor sinemada 3D veya evde büyük bi 4K tv'de eğleceli vakit gecireceginiz aile filmi iyi…devamıDisney ve pixar avatar filminin 3.Filmi haricinde rahat durmamış su samurlu versiyonunu çıkarmiş 🤣🤣🤣 animasyon çok eğlenceli,komik ve masalımsı, fanatik bi hayvan savunucunun başından gecenleri anlatıyor sinemada 3D veya evde büyük bi 4K tv'de eğleceli vakit gecireceginiz aile filmi iyi seyirler.
Amazon prime döktürmüş,gizemli bi hırsız ve onu yakalamaya takıntılı bi polis,araba kovalamacası var aksiyon var gerilim var film güzel kaçırmayın derim iyi seyirler.
Filmi izlerken asla sıkılmazsınız,filmde duygularda zorlama var deniyor hissetmedim işin ilginç tarafı ben orjinalini hiç izlemedim belkide bu yüzden çok beğendim film sinemalarda ilk imax yapımı türk filmiymiş ve sinemalarda 690 milyon gibi hasılat yapmış totali 3 milyon izleyici, başarılı…devamıFilmi izlerken asla sıkılmazsınız,filmde duygularda zorlama var deniyor hissetmedim işin ilginç tarafı ben orjinalini hiç izlemedim belkide bu yüzden çok beğendim film sinemalarda ilk imax yapımı türk filmiymiş ve sinemalarda 690 milyon gibi hasılat yapmış totali 3 milyon izleyici, başarılı bi yapım bence netflix'de mevcut iyi seyirler.