Bu hikaye hiç bitmeyecek ama devam da etmeyecek. Ne unutacağım seni, ne tekrardan kavuşacağım sana. Bir yerlerde adın geçtiğinde, hep aynı sızıyla hatırlayacağım...
"Bizim insanımız, kötü olana 'Yeter artık, sen de haddini bil' demez; iyi olana 'Onu da öyle idare et' der. Bu yüzden iyiler ezilir, kötüler ise hiç sınır tanımaz."
"Bazı insanlar bizimle yaşamak için değil, kalbimize bir ömür iz bırakıp gitmek için var olur; Ve insan en çokta kavuşamayacağını bildiği yerde büyür...🥀"