Şu an canınızı sıkan şeyi düşünün... Aradan 5 yıl geçtiğini hayal edin. Sizce o şeyi hâlâ hatırlıyor olur muydunuz, yoksa bugün üzülmeye değmediğini mi anlardınız?
beyazkelebekKesinlikle hissi aynı kalmıyor yaa bir dert vardı e vardı ama üzerinden çok zaman geçti üstelik hayat yerinde de saymıyor…devamıKesinlikle hissi aynı kalmıyor yaa bir dert vardı e vardı ama üzerinden çok zaman geçti üstelik hayat yerinde de saymıyor ki dertse yenisi ekleniyor zaten bir de 5 yıl öncekileri düşünürsek işin içinden çıkamayız. Üzülmeye değip değmemesi ise duruma bağlı ama hatırlamaksa ben unutmam.