konusu ilgimi cektigi icin basladim kisa da olunca cok hizli bitti gayette akici ve merak uyandiriciydi rosie ve gracein anne kiz iliskisini cok sevdim gercekten 🥹🥹 sam ilk basta hosuma gitsede hep bi kotu enerji almistim sonu da beklenmedik degildi…devamıkonusu ilgimi cektigi icin basladim kisa da olunca cok hizli bitti gayette akici ve merak uyandiriciydi rosie ve gracein anne kiz iliskisini cok sevdim gercekten 🥹🥹 sam ilk basta hosuma gitsede hep bi kotu enerji almistim sonu da beklenmedik degildi sadece adam'a asiri sinir oldum gerek abisine olan davranislari gerek surekli kendini ispatlamaya calismasi COK gicikti ve acikcasi en cok sasirdigim kisim adam ve samin aralarindaki iliski oldu gerci sasirmam garip tarikat yani ne beklersin 😛😛
cok akiciydi zaten 6 bolum hiphizli bitiyor basrol oyuncuyu normalde de COK begeniyorum 😭😭 su in ve kang woo mukemmel bi ikili oldular son bolumde bi tik ask beklemis olabilirim onlardan ama maalesef 💔💔
just izleyin cok iyiydi son iki bolume kadar katil gercekten kim asla emin olamadım basrol oyuncular o kadar iyi oynamis ki rolunu onlardan baskasini hayal bile edemiyorum