uzun süredir film izlemiyordum ama bu filmin çıktığını öğrendiğimde dayanamadım ve izledim neyse,bundan önceki film olan culpa tuya gerçekten keyif vermemişti yani sinir bozucuydu ama bu çok güzeldi. arada ağladım arada güldüm arada onların arasındaki o güzel enerjiyi bende hissettim,hepsi…devamı