✴️Gözlerimizi kör eden teknolojik rekabet, felaketimizi hızlandırmaktan başka bir işe yaramadı. 🪐Halo 2500'lü yıllarda insanlığın teknolojik olarak çok ilerlediği fakat hâlâ tam bir uzlaşma içinde olmayıp galaksi üzerinde farklı gezegenlerde yaşadığı bir zamanda, Covenant isimli uzaylı istilası ile savaşa girmesini…devamı✴️Gözlerimizi kör eden teknolojik rekabet, felaketimizi hızlandırmaktan başka bir işe yaramadı.
🪐Halo 2500'lü yıllarda insanlığın teknolojik olarak çok ilerlediği fakat hâlâ tam bir uzlaşma içinde olmayıp galaksi üzerinde farklı gezegenlerde yaşadığı bir zamanda, Covenant isimli uzaylı istilası ile savaşa girmesini konu ediniyor. Dizimiz, bir gün uzaylıların Madrigal gezegeninde katliam yapması ile başlıyor. Amaçları gömülü harabedeki bir nesneyi bulmak olan uzaylılar, önlerine çıkanı öldürmekten çekinmemektedir. Madrigal halkının ise vahşi uzaylılara karşı yapacak pek bir şeyleri kalmamıştır.Tüm umutların tükendiği bir vakitte duygusuz, fiziksel ve zihinsel olarak insanüstü güçte kelimenin tam manasıyla savaş makinesi olan Spartanlar ortaya çıkıp Madrigal halkını kurtarır. Ancak hesaplamadıkları bir çok olaylar zinciri onları bekliyordur...
💬 @elifataykhan'ın tavsiyesi üzerine izlediğim dizi ( kendisine tekrardan çok teşekkür ederim.) Bitmesin diye günlük bölüm izleme sınırı koyduğum ve 9 bölümü, uzatarak 3 günde bitirdiğim bir dizi oldu. 😍 Bir oturuşta bitirmelik diziyi bu kadar uzatmak benim için yeni bir rekor olsada bu efsane dizi için sonuna kadar değdi.👌🏻
Gelelim neden bu kadar çok hoşuma gittiğine: İlk olarak konunun uzayda geçmesi beni zaten baştan bir cezbetti. Daha sonra atmosferi, silah tasarımları, kostümleri çok çok iyiydi. Görsellik zaten standartın üstündeydi.Teknolojik aletler, yapay zeka Cortana'nın animasyonumsu çizimi falan aşırı hoşuma gitti. Aksiyon sahnelerini bayıla bayıla izledim hatta son bölümlere doğru geriye sarıp tekrar izlediğim bir iki yer bile oldu o derece güzeldi.
Kendine özgü derin bir hikayesi olan dizinin
her bölümü resmen kalite kokuyor. Acaba Halo neyin nesi ? diye düşünüp merakla izlerken bir yandan da keyifli vakit geçirten bir yapım.
Bana göre tek eksiklikleri ( Gerçi pek eksik denmez buna ama) çatışma bölümlerinin bir tık az olmasıydı. Mesela tek bölümü Kwan han'ın korkusuz gibi gözüküp her şeye maydanoz olmasını izlemektense dolu dolu savaş sahneleri görmek isterdim. Yinede buna rağmen dizinin temposu genel olarak hiç düşmüyor.
~ Kendi insanlığımızdan vazgeçtikten sonra insanlığı kurtarmanın ne anlamı var
"Master Chief"
( Bu adamın maskeli halinin daha havalı olduğunu düşünen tek ben olamam değil mi 🤭 )
📌 Halo dizisi aslında 2001 yılında Bungie Studios'un geliştirdiği video oyunudur. Birçok oyun dergisi Halo'yu tüm zamanların en çok oynanan 7. oyunu diye nitelemiş.Oyununu oynayanlar için dizi bir çok kişiye yetersiz gelmiş. Ama bence adamlar çok iyi iş çıkartmış ayrıca bir oyundan hikayeyi nasıl ve ne kadar anlayabilirsiniz ki ?
O yüzden benim için izlemesi gayet keyifli bir diziydi 2.sezonunu merakla bekleyip bilim kurgu, aksiyon seven herkese gözüm kapalı tavsiye ediyoruum.
⭐ Puanım :10/10