Bazen biriyle sevgili oluruz ama onunla bir şeyler hissetmeyiz. Bu sadece senin ya da onun suçu değildir, çoğu zaman kimyaların birbiriyle o kadar da iyi uyuşmamasından ibarettir. O an kendini suçlarsın, “neden hissetmiyorum?” diye sorarsın; oysa mesele kişilerin değil, ilişkideki…devamı