Bu kitap, bize büyüdükçe katılaşacağımızı, içimizdeki çocuğu unutur olacağımızı hatırlatıyor. Hep ‘onlara benzeme’ dedik, kendi yollarımızı çizdik, kendi sınırlarımızı belirledik; ama zamanla biz de sertleştik, hayatın ağırlığı altında kırıldık. Kitap ise sessizce fısıldıyor: İçindeki çocuk hâlâ seninle; onun kırılganlığı, saflığı…devamı