"nasılsın? " dedim. "bildiğin gibi" dedi. herhalde iyiydi.. lakin o, benim neyi bilip neyi bilmediğimi hiç bilmedi. merakta etmedi.. "sen? " dedi. nasılsın? demesini bekledim, "iyi misin? " dedi.. iyi olmamı mı istedi, yoksa bana, sadece bir evet veya hayır…devamı