Titanik faciasını aşamalı ve yeterli düzeyde anlatan bir film. Siyah - beyaz bir yapım olmasından dolayı da izlemesi bir açıdan keyifliydi. Ancak sürükleyicilik anlamında kimine yeterli gelmeyebilir. Nitekim bir veya birkaç karakter üzerinden anlatım sürmediği için bağ kurmak, karakterlerin kendi…devamı