Hala özgürlük ne demek çözemiyorum düşünüyorum. Ama esaret ne demek biliyorum.. Ne kadar zor olduğunu da... Öyleyse hala neden yollarını her köşesini taşlarını ezberlediğim labirentten çıkmak istememem?¿ Kafesim çok mu rahat? Kafesin dışına çıkmak mı korkunç?