Uyarlamaya göre iyiydiii orijinal filmi çok beğenmiştim buda başarılı olmuş tabi olmayan yanları da vardı o roman çingene müzik seçimleri daha iyi olabilirdi
nyctophobia"Soyut dışa vurumcu bir dostluğun anatomisi vey.." filmin adı yerine açıklamasını mı yazmışlar?