Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
Никто (@nyctophobia)
Is there sleep after death?
Joined at December 2025
19 Followers 20 Following
29
Post
25
Movie
4
Serie
1
Book
nyctophobia 1 hour ago
Önceden neredeydim, şimdi neredeyim, söylemek zor, Ya da nerede uyuduğumu, karanlığa karışıp. Bilmiyorum artık nerede yaşadığımı, Kirli saray duvarları... ​Geri dönüyorum her neyse ondan Her neyse ona... ...Sanırım iyiyim. ​Önceden neredeydim, şimdi neredeyim, söylemek zor, Ya da nerede uyuduğumu, karanlığa…devamı
nyctophobia 15 minutes ago
Az önce Deniz Tulumu olduğumu öğrendim. Sea Squirt, larva halindeyken ilkel bir omurga benzeri yapısı (notokord) ve yüzmesini, yön bulmasını sağlayan basit bir sinir sistemi (beyni) vardır. Ancak erginleştiğinde deniz tabanında sabit bir kayaya tutunur. Artık hareket etmesine gerek kalmadığı…devamı
nyctophobia 2 days ago
​Boşlukta sarmal çizen geceler, Eskimiş bir palto ve bir hançer. Gençliğimi düşleyip geriye dönsem, Hâlâ şarkı söylediğini duyuyorum. Dağın başında sönüp gidecek bir ses bu. Korkuyorum, Burada gereğinden biraz fazla kaldım. ​Senin takip edemeyeceğin o yere gitmeliydim. Bu yorgunluğumun içinde,…devamı
nyctophobia 1 week ago
Dışarıdasın, karların içinde, Tüm gece yolun kıyısındasın. Ama bir ateş yanıyor, bırak içini ısıtsın. Yakında gidiyorum. Öylesine kasvetli ki hava, İçinde düşüncelerini bile bir arada tutamıyorsun. Yıldızlara dalan bir hayalperestin uykusu bu, Küller ve yara izleriyle dolu bir evde, Aramızda…devamı
nyctophobia 2 weeks ago
Attraction
Fedor Bondarchuk
7 Gönderi
Ben az önce ne izledim dedirten yapım. Başından dayanamadım herhalde 3. dakikasından ileri sardım, sözde bilimsel (ek olarak tarihi) hurafelerle harmanlanmış gergin bir atmosferde liseli heteroseksüellerin birbirleri ile kesişen dünyalarını izlemeye başladım. Patlama, ***, korku içerisinde göğe bakan meraklı slavlar,…devamı
nyctophobia 2 weeks ago
@theeylul "Hayatından sessizce çıkan insanlara üzülme bazen hayat senin alamadığın kararları senin yerine alır ve seni korur🤍 yazmış." Bir an beğendim ama sonra dedim ki "hop" bizde hayat kim? Verip alabilen bir cansız varlık olmadığına göre Nefha-i İlahi sonra hızlıca…devamı
nyctophobia 2 weeks ago
İnsanların her konuda üç aşağı beş yukarı bir fikri var. Yıllardır sosyal medya ile iç içeyim, ne kadar tartışsak da kimseye tamamen haklı ya da haksız diyemiyorum, ya gerçekten bilmiyor, ya içinde haklı ya da haksız bir kin var ya…devamı