"Her şeyi alttan aldığında seni ciddiye almıyorlar. Her şeye anlayış gösterdiğinde sana anlayış göstermiyorlar. Her şeyini sevdiğin zaman, seni sevmedikleri gibi. Bazen de gitmen gerek. Bazen de sonunu göremediğin hikayeyi yaşamayı bırakman gerek."
olmuyorsensizYa bırakamıyorsan tüm bu olanlar acı verse de senle onun arasındaki tek bağ olduğu için bırakamıyorsan teorikte güzel mantıklı ama…devamıYa bırakamıyorsan tüm bu olanlar acı verse de senle onun arasındaki tek bağ olduğu için bırakamıyorsan teorikte güzel mantıklı ama pratikte kim sınıfta kalmaz ki