Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
kanarya 4 weeks ago
Ama çok içimde kaldı biliyor musunuz… Öyle böyle değil… Sanki sustukça büyüdü içimde bazı şeyler. Geçti sanıyorsunuz ama bir şarkıda, bir cümlede, bir gece vakti yeniden karşınıza çıkıyor. İnsan bazen unutamıyor, sadece alışıyor yokluğuna. Ve en kötüsü de, hâlâ aynı…devamı
user profile picture
olmuyorsensiz Daha da kötüsü yapılan her hatayı hatırlayıp kızamamak affetmek yokluğunda bile affetmek
4w 1 beğeni Yanıtla like icon