Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
zor_ba 4 weeks ago
İnsanı mı, Anıları mı Seviyoruz?. "Yazmak pek bana göre değil ama aklımı sürekli kurcalayan bir konuyu sizlerle tartışmak istiyorum. Sorum şu: İnsan, birini çok sevdiği için mi bırakamıyor, yoksa yaşanmışlıklardan ve anılardan mı kopamıyor? Bu konu sürekli aklımı kurcalıyor. Sanırım…devamı
user profile picture
uzaklardanbiri Geçinmeye gönlü olan geçinir demiş Neşet Ertaş. O yüzden sen kimi seversen onunla birikir anıların ve anlamlı kılarsın. Herkesle sarılırsın…devamı
3w 2 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
bitterlilimon Şöyle düşünüyorum da sevdiğim kişiyi onunla anı biriktirdim diye sevmiyorum ki. Her şeyden önce onu seviyorum sonra da onunla gelen…devamı
4w 2 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
gitmek Zorba olma kanka ol
4w 3 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (8)
user profile picture
_theecriin İkisi içinde seviyor ve bıraksa yaşadıkları aklına geliyor ve bırakamıyor ya cumeleyi kuramadim
4w 2 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (6)