Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
zeey_s 3 weeks ago
Sizede bazen "ben neden ... Yapıyorumki zaten öleceğim" dediğiniz oluyormu? Bana oluyor şuan azaldı ama bi aralar sürekli "neden bunu yapıyomki zaten öleceğim boşver" diyordum ve size önerim kimsenin derdini dert etmeyin kimseyi ciddiye almayın her şeyi bir sorun olarak…devamı
user profile picture
perseusjackson Yok ya, bir gün öleceğim o zamana kadar neden olabildiğince tadını çıkarmıyorum diyorum
3w Yanıtla like icon
user profile picture
olmuyorsensiz Ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasaydı...
3w Yanıtla like icon