Ne diyeceğimi bilmedim ya! Beğendim hatta bence çok iyi bi diziydi. Özellikle iletişim konusunda şu sıralar daha hassasken başrollerin birbirleriyle olan iletişimini çok sağlıklı buldum. Ya bilmiyorum ama bence çok gerçekçi bi yerden yansıtılmış duygular belki de bu çok ilgimi…devamı