Okuması aşırı keyifli bi kitaptı. Eşi ve dostu tarafından aldatılmış bir adamın 41 yıl intikam için sabırla kendini evrimleştirmesini okumak ve okurken bu sürecin insanda neleri değiştirdiğini birebir gözlemlemek beni inanılmaz etkiledi. Her şeyin farkında olarak yaşamak bir kez daha…devamı