Dizide sürekli Türk istihbaratı savunma konumunda kalıyor. Bu da düşmanlar güçlü, Türkler güçsüz algısı oluşturuyor. Sezon finalinde aylarca öldüremedikleri Davut sürekli bizimkilerle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor. Dizide neden bizimkiler gidip düşmana bir saldırı düzenlemiyor? Türk dizilerinde senaryolar oyuncuların dizide…devamı