Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
yoldakalan 2 weeks ago
Teşkilat
Yağız Alp Akaydın
16 Gönderi
Dizide sürekli Türk istihbaratı savunma konumunda kalıyor. Bu da düşmanlar güçlü, Türkler güçsüz algısı oluşturuyor. Sezon finalinde aylarca öldüremedikleri Davut sürekli bizimkilerle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor. Dizide neden bizimkiler gidip düşmana bir saldırı düzenlemiyor? Türk dizilerinde senaryolar oyuncuların dizide…devamı