Spoiler içeriyor
Çok güzel bir filmdi. En sevdiğim romantik film. Hatta tek sevdiğim diyebilirim. Stella da salak mı yani acayip sinirimi bozdu sona doğru ama yinede seviyorum. Poe öldüğünde baya ağlamıştım, çok kötüydü. Zaten Poe öldükten sonra herşeye ağlamaya başladım film bitene…devamı