Spoiler içeriyor
Çok güzel bir filmi beni baya ağlattı hatta. Ben zindan adasına ters köşe derdim ama bu ezer geçer. Sonunu hiç böyle beklemezdim. Nawal'ın yaşadıklarına da çok üzüldüm. Bunları haketmiyodu. Ebu tarık mı nihad mı her ne boksa Allah onun belasını…devamı