Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
stefanınsaçı (@stefanshair)
Joined at April 2026
11 Followers 12 Following
14
Post
175
Movie
32
Serie
74
Book
stefanshair 3 hours ago
İçimdeki Yangın
Denis Villeneuve
246 Gönderi
Spoiler içeriyor Çok güzel bir filmi beni baya ağlattı hatta. Ben zindan adasına ters köşe derdim ama bu ezer geçer. Sonunu hiç böyle beklemezdim. Nawal'ın yaşadıklarına da çok üzüldüm. Bunları haketmiyodu. Ebu tarık mı nihad mı her ne boksa Allah onun belasını…devamı
stefanshair 1 day ago
Cennetin Krallığı
Ridley Scott
74 Gönderi
Spoiler içeriyor Baldwin'in editlerini gördüğüm için izlemek istemiştim aslında ama sahneleri o kadar az ki. Savaş sahneleri çok iyiydi bence baya heyecanlıydı. Baldwin'in öldüğü yerde üzüldüm keşke bu kadar erken olmasaydı en azından filmin sonunda filan ölseydi. Kız kardeşinide hiç sevmedim çok…devamı
stefanshair 6 days ago
Abi ben salak mıyım acaba?? Karşımda bi referans olmadığı sürece resim filan çizemiyorum. Aklımdakileri kağıda dökemiyorum. Resim dersinde hoca herhangi bir şeyi karakalem ile yapın diyo ben mal gibi etrafıma bakıyorum. Evet referans olunca iyi çiziyorum ama olmayınca bi bokta…devamı
stefanshair 2 weeks ago
Senden Beş Adım Uzakta
Justin Baldoni
239 Gönderi
Spoiler içeriyor Çok güzel bir filmdi. En sevdiğim romantik film. Hatta tek sevdiğim diyebilirim. Stella da salak mı yani acayip sinirimi bozdu sona doğru ama yinede seviyorum. Poe öldüğünde baya ağlamıştım, çok kötüydü. Zaten Poe öldükten sonra herşeye ağlamaya başladım film bitene…devamı
stefanshair 3 weeks ago
Hamnet
Chloé Zhao
157 Gönderi
Film gerçekten çok güzeldi ve artık Shakespeare'den nefret ediyorum gibi. Çoğu kişi son sahnede baya ağlamıştı müziğin de etkisi var tabii.Ama ben Hamnet'in öldüğü sahnede kendime gelemedim resmen. Filmin sonuna kadar ağladım diyebilirim yani. Zaten bitirdikten sonra ayılamadım beni biraz…devamı
stefanshair 1 month ago
Dune: Çöl Gezegeni Bölüm İki
Denis Villeneuve
125 Gönderi
Filmi daha yeni bitirdim ilk filmi de dün izlemiştim. İlk filme göre daha heyecanlı ve daha aksiyonlu. Sonu çok heyecalı bitti baya merak ediyorum ama Aralık'ta çıkıcakmış üçüncü film. Bilim-kurgu tarzı sevenler izleyebilir gayet akıcı bir film. Şahsen ben izlerken…devamı
stefanshair 1 month ago
Dövüş Kulübü
David Fincher
370 Gönderi
Spoiler içeriyor Şu ana kadar izlemediğim için pişman oldum gerçekten çünkü çok iyi bir film. Sonunu hiç böyle tahmin etmemiştim, ihtimal bile vermemiştim hatta. Kişilik bozukluğu olabilme ihitmalini düşünmüştüm ama bu kadarını beklemiyodum. Sakin bir kafayla bir daha izlemeyi düşünüyorum belki bişey…devamı