alp_erenalparNe alışırsın ne unutursun yok sayarsın sadece yabancılaşır en yakının
1w
2 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
okudum_izledimHatırlamak için bir hafızamız varken, unutmak için elimizde hiçbir şeyin olmaması; hayatın bize attığı en büyük kazıktır. Murathan Mungan
1w
1 beğeni
Yanıtla
runklipmBence alışıyorsun ama gerçekten uzun bir zaman geçmişse o alışmışlık unutmaya dönüşüyor