Harika bir boşvermişliğin içindeyim. Konuşmayanla konuşmuyorum. Aramayanı aramıyorum, gelmeyene gitmiyorum. Beni görmeyeni görmüyorum, derman olmayana derdimi anlatmıyorum. Sevmeyeni sevmiyorum, vazgeçenden vazgeçiyorum. Ne hayattan bir beklentim var, ne de insanlardan. Bundan sonra işiniz düşerse, benimde canım isterse...