Nedim'e Lost izliyorum dedim, "Onu izleyeceğine bak bu filmi izle bu daha güzel" dedi. Ben de hem bu filmi izledim, hem de Lost'a devam ediyorum ( yarı yolda bırakmak kitabımızda yok). Film cidden güzel, tarihi tatlı bir mizahla harmanlamış, sevdim.…devamı