Şimdi bitirdim. Çok güzeldi. Senaristin zekasını tebrik ediyorum. İki hikayeyi birleştirip, tek düze olabilecek biyografiyi, izlemesi keyifli sıkmayan bir şeye dönüştürmüş. Oyunculuklar, zaman geçişleri çok iyiydi. Savaş muhabiri, kadının öz farkındalığı gibi detaylar, hikayeye kararında uygulanmıştı. Eleştireceğim tek şey, siyaset…devamı